Har inte haft lust

att skriva i bloggen, känns som tiden inte finns när man kommer hem från jobbet.. alla min tid går åt till min underbara Liam som för övrigt far fram som en virvelvind, han går nu!! jag e en stolt mamma nu!! äntligen gå han!! han har varit lite feg men tror det varit bra för han har ännu inte ramlat å slagit sig! just nu jobbar jag hltid och danne e hemma med liam, liam skulle ha börjat på dagis nu till på tisdag den 27:e men våran magkänsla för dagis har inte känns bra så vi har sagt upp platsen idag och fått bekräftat att vi får en dagmamma istället och det känns helt perfekt, så danne får vara hemma tills februari. Det hade säkert blivit bra på dagis men dagmamma blir ännu bättre! ska försöka uppdatera bättre men kan inte lova nåt! Sen vill bara säga till emilies lilla bebis Max att nu får du komma ut!! Emilie har BF på fredag 23, jag vill att han kommer nu på torsdag! :) kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med uppdatering. :)

Har saknat att läsa om era äventyr. Vad roligt att lillkillen går nu. Stora pojken.. tänk va fort det går.

Jag har färgat håret brunt.. va fan.. ville ha ljusbrunt men del blev asmörkt. Men men..



Miss you.

2009-10-22 @ 19:12:28
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0