Lill Lördag avklarad!

Ännu en dag till ända!!!  idag har jag haft besök av min gravida vän Emilie!! jättekul! vi tog en prommis till ica maxi för att inhandla mat och även hårfärg, väl där träffade vi en uppspelt men otroligt glad Jenny, hennes kompis va inne på förlossningen för att föda!! hoppas det lilla miraklet tittat ut!! väl när vi kom hem blev det ravioli lunch och sedan hårfärgning. blev bra faktiskt!

näee ska hoppa in i duschen nu, jag å Liam ska iväg till bvc imorn, jättetidigt, kl 9 ska vi va där, får ställa klockan för vi två kommer aldrig upp förre halv nio! tror att liam e lik sin mor där!

hoppas alla haft en bra dag!

tack emilie för en mysig dag hoppas woken blev bra!! våran var mums!
 å jenny hoppas du fick hem några fina blommor att plantera!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej skruttan! ja jag har också en blogg www.metrobloggen.se/sofiesvarld , där kan du läsa vad vi har för oss :-) Måste ses snart. Många kramar Sofie och William

2009-05-28 @ 12:23:46
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiesvarld
Postat av: jen

ja nu har han äntligen kommit ut! o fina blommor blev det me!! hoppas vi ses snart igen

2009-05-28 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0