Tack Pernilla!!

E så nöjd med håret! precis som jag tänkte mig!! har mörkat ner håret till en 6 ungefär oxh sedan med blonda slingor i !

känner mig som en helt ny människa!!



FÖRE



såg helt för jäkligt ut!! hade inte färgat mitt hår sen juni förra året!




EFTER

Liam tyckte mamma blev jättefin!





åkte sen efter detta in till stan med min Emilie å käka MAX å titta i affärer!
hitta faktiskt en ljusbeige kofta å en ljusrosa tshirt båda hitta jag på ZARA.

nääe nu e jag så trött efter allt ståhej i dag!

ska hoppa in i duschen å sen bingen!

hej rå!! 


Kommentarer
Postat av: jen

guuud va fint det blev!!!

2009-06-07 @ 22:43:41
Postat av: jen

gud jag var tvungen att titta en xtra gång... det ser inte ut som du!!

2009-06-07 @ 22:45:45
Postat av: Saris

Oj wow!



Det blev ju verkligen kanonsnyggt! Det måste kännas superskönt. Jag har sommarlov nu. Vi kan väl försöka hitta en dag som ni kan komma ut hit? Så kan vi grilla lite.



KRAM!

2009-06-08 @ 08:28:49
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: mamma

ja du är så fin min prinssesa , du blev värkligen kanon snygg , villka underbara bilder ni har på min prins

2009-06-08 @ 09:48:26
Postat av: Sofie och William

Det blev verkligen superfint!!! Förstår att Liam tyckte sin mamma blev fin :) Vi saknar er också, får kolla upp när det blir varmt och soligt igen så pojkarna kan bada i er lilla pool! Kramar från oss

2009-06-08 @ 19:25:02
Postat av: Jossan

Shiiit va snyggt det blev. I like a lot.

2009-06-08 @ 19:51:07
Postat av: Lina

fan va fin du blev!!! passar i d lite mörkare =) nice nice!!!

2009-06-13 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0