Regn!! va gör man då?

Har varit så underbart dessa dagar med mkt sol!! älskar när det är varmt!! men nu regnar det och direkt blir jag på dåligt humör! så idag har jag städat lite extra hemma, lagt ärtor i blöt, kokar egen ärtsoppa i morn. min pappa kom på snabbbesök efter sitt jobb å då passade vi på att klippa honom.

igår fick vi besök av min kusin Denize med hennes kille Memhet, jag klippte å tona denize inför hennes student nu den 10:e juni.

jag längtar tills på fredag då jag äntligen har bokat tid för att klippa å färga mitt hår. har inte färgat sen juni förra året!! är lite närvös faktiskt, men det blir säkert jättebra!

här är lite bilder från i helgen!



har ätit glass precis å väntar ivrigt på att få hoppa i poolen med pappa!


mina bad pojkar!!


älskar att öppna lock med tänderna!


har tagit jättemkt kort, lägger upp mer i veckan!

nu vaknade mitt busfrö, plikten kallar!!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vilka mysiga bilder! Ni har ett mycket vackert barn!



Va spännande och otroligt skönt att få klippa och fräga håret. Jag hoppas att du lägger upp bilder här så vi får se hur snygg du blir.



Jag har haft en helvetes dag, mamma låg på hjärtintensiven i natt :( Jätteläskigt. Men nu verkar hon må bra.



I morgon börjar mitt sommarlov. :)

Vore mysigt om ni kunde komma ut någon dag. Liam och Elton kan säkert leka :)



Kram

2009-06-02 @ 18:49:07
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Sofie

åh vilka härliga bilder :)Jag och William måste komma förbi ngn dag när det är fint väder så får de bada tillsammans! Vi hörs. kramar från oss

2009-06-02 @ 21:20:02
Postat av: Jossan

Gullunge!!!!

2009-06-03 @ 15:32:22
Postat av: Linus

Lillen får bada, härligt! :)

2009-06-04 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0