Julafton i bilder!

Först på morgonen fick vår Prince öppna sin juklapp jag å danne köpt till honom



man var tvungen att läsa en manual för att sätt ihop julklappen, liam hjälpte till å läsa den.





äntligen ihopbyggt, liam vart så glad för sitt nya garage!


 sen bar det av ut till färingsö där Daniels släkt var samlad för julfirande, här kollar vi Kalle.


Jag och min svägerska Lina hjälps åt m julmaten.


Familjen Sjödin/Emilsson...


Jag å liam precis när tomten kom!


Tomten kom med massa fina paket speciellt barnen hade varit snälla dom fick ju hur mycket paket som
helst!!



Den här dagen blev jättelyckad!!



Puss å kram!!


Kommentarer
Postat av: Linus

Lilla bubben där!

Fint familjefoto också där

2009-12-28 @ 01:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0